LISÄVAKUUTUS 2014

2.1.2014

Lisävakuutus 2014

Suomen Ratsastajainliitto ry tarjoaa yhdessä LähiTapiolan kanssa jäsenillemme vapaaehtoisen laajennetun vakuutusturvan. Saat sen vain 12 euron lisämaksulla.

HUOM. Lisävakuutusta EI voi maksaa omalla jäsenmaksu- tai Green Card -laskulla lisäämällä siihen ylimääräistä 12 euroa!

Nämä edut saat laajennetulla vakuutuksella:

• Tapaturman hoitokuluja korvataan jopa 10 000 euroa tapaturmaa kohden.
  • Lääkärin määräämää fysikaalisen hoidon korvattavuutta on rajattu 1.1.2014 alkaen. Lisävakuutuksesta korvataan leikkaus- ja kipsaushoidon jälkihoitona lääkärin määräämä fysikaalinen hoito (max. 10 kertaa). Muissa tilanteissa fysikaalista hoitoa ei korvata.
  • Ensimmäiset ortopediset sidokset, esimerkiksi nilkka- tai polvituki, korvataan.
  • Varusteiden jälleenhankintakustannukset korvataan, jos niiden leikkaaminen on välttämätöntä tapaturman hoitamiseksi. Korvaus on enintään 500 euroa. Kypärän osalta suurin korvaussumma on 100 euroa.
  • Vapaaehtoisen lisävakuutuksen korvaus tapaturmaisen kuoleman osalta on 10.000 euroa. Korvaus täydestä pysyvästä invaliditeetista on 20.000 euroa.

Vakuutuksessa ei ole omavastuuta. Laajennetun vakuutuksen saa Suomen Ratsastajainliiton täys- tai perhejäsen tai henkilö, jolla on Green Card. Seurojen kannatusjäsenet eivät voi ottaa laajennettua vakuutusturvaa. Laajennettu vakuutus astuu voimaan maksusta seuraavana päivänä. Tämän jälkeen korvauksia maksetaan vain laajennetun turvan mukaisesti, ei siis sekä perusvakuutuksesta että laajennetusta vakuutuksesta erikseen.

- jos olet maksanut SRL:n lisävakuutuksen vuodelle 2013. Vakuutus on voimassa 31.3.2014 asti edellyttäen, että vuoden 2014 seuran jäsenmaksu / Green Card –vakuutus on maksettu alkuvuodesta, laskun eräpäivään mennessä.

- saat vuoden 2014 vapaaehtoisen, 12 euron hintaisen lisävakuutuslaskun jäsenkortin mukana (saatekirjeen taustapuolella) ja voit maksaa sen, mikäli haluat laajennettun vakuutusturvan 1.4.2014 eteenpäin.